vineri, 4 iulie 2014

Zilele trecute cineva mi-a spus...

Zilele trecute cineva mi-a spus... "Oamenii sunt de doua categorii... cei care mai intai iubesc cu inima si apoi cu mintea... si cei care iubesc intai cu mintea si apoi cu inima... primii traiesc intens si gusta fericirea la nivelul ei sublim, pana intr-o zi cand in mintea lor se creaza haosul si ajung sa cunoasca opusul fericirii sublime - durerea sfasietoare... ceilalti cunosc fericirea rationala, isi asigura o viata linistita, fara prea multe suisuri si coborasuri, acestia sunt cu adevarat oamenii puternici..."
Mi-am amintit ca facusem si eu o postare zilele trecute... "Cu adevarat puternic nu esti atunci cand induri suferinta cu zambetul pe buze... ci atunci cand reusesti sa rezisti tentatiilor care ti-ar putea produce suferinta..."

Si am realizat ca sunt legaturi intre oameni care nu pot fi rupte oricat ai incerca... atata timp cat inima ti-a dictat iubirea...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu