miercuri, 9 iulie 2014

Trebuie sa o readuc in prezent!


Dragostea poate sa apara acolo unde te astepti mai putin. Trebuie doar sa speri, sa crezi, sa-ti doresti din tot sufletul si mai presus de toate sa nu fie impotriva firii...Simt nevoia sa cant din nou... sa-mi iau vioara in mana, sa simt apasarea corzilor pe degete... lemnul rece pe orazul meu... sa dansez impreuna cu arcusul... sa simt sunetele inainte sa la aud... M-am indepartat mult de ceea ce iubesc... am uitat cata bucurie in suflet imi aducea muzica viorii mele... Oare unde am ratacit-o? In dulap la mama sau in pod la bunica? Trebuie sa o readuc in prezent!

Sunt momente cand te simti diferit... nu rezonezi cu cei din jur... dar asta nu inseamna ca nu esti bun, frumos, perfect... doar ca trebuie sa schimbi mediul... sa gasesti acel spatiu si acele persoane langa care sa nu te simti un ciudat...






                       ─▀█║────────────▄▄────────────▄──▄
──█║───────▄─▄─█▄▄█║──────▄▄──█║─█║
──█║───▄▄──█║█║█║─▄║▄──▄║█║─█║█║▄█║
──█║──█║─█║█║█║─▀▀──█║─█║█║─█║─▀─▀
──█║▄║█║─█║─▀───────█║▄█║─▀▀___
──▀▀▀──▀▀────────────▀─█║
───────▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄──▀▄▄▀______
──────███████───▄▀ __
──────▀█████▀▀▄▀___
────────▀█▀______________❤ ❤









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu