marți, 8 iulie 2014

Pana acum..!!

Pana acum nu am stiut pentru ce sa iubesc Toamna...

Iubesc Iarna pentru ca intr-o zi de decembrie, cu multi fulgi de nea am vazut pentru prima data lumina zilei si am adus atata caldura in casa a doi oameni, ce dupa atatia ani inca isi mai daruiesc iubire unul altuia... Iubesc Primavara pentru ca toate visele isi gasesc conturul in realitate, pentru ca retraim miracolul renasterii naturii amortite de frigul si nebunia iernii... Iubesc Vara pentru caldura si veselie, pentru zile care nu se mai termina si nopti scurte, dar atat de intense... dar Toamna nu am stiut pentru ce sa o iubesc... pana anul TRECUT...

Toamna asta am descoperit frumusetea ei... cum fiecare frunza imbatraneste in felul ei, dupa modul in care a trait... cum poate sa suporte, atat de bine despartirea de frunzele ei... cum accepta atat de usor ca fiecare frunza isi are locul si rostul ei in viata unui copac si nu o arunca dintr-odata, ci o pregateste pentru o viata viitoare pentru ca in anul urmator va constitui seva unor noi frunze... cum te invata sa apreciezi o raza de soare si o ploaie de frunze... cum stie sa-ti reaminteasca ca totul e trecator si trebuie sa traiesti fiecare moment pentru ca nu vor mai fi altele la fel... cum iti daruieste roadele pe care le-ai sadit, ingrijit si ocrotit in celelalte anotimpuri... spune-mi cum am putut sa n-o iubesc?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu