luni, 12 mai 2014

Am invatat sa apreciez valoarea oamenilor care ma merita......

Am invatat sa apreciez valoarea oamenilor care ma merita , cei care merita sa ramana alaturi de mine in compartimentul trenului vietii si sa faca acea calatorie in viata langa mine pe mai departe. 
Viata stie sa dea palme , dar stie sa te si mangaie atunci cand te doare. Poate nu iti paveaza drumul cu flori sau nu iti asterne covorul rosu, dar te tine de mana si iti sterge o lacrima cu putinul pe care ti-l da in clipa aia.
Nimeni nu intra in viata ta doar ca sa ii vezi chipul sau sa iti dea un branci si apoi sa plece fara sa te fi afectat , sau sa fi privit chipul si sa iti fi ramas tatuat in creierul tau. Sunt oameni care vin si pleaca , doar cei care conteaza si te iubesc raman alaturi de tine.
Am hotarat sa las alaturi de mine doar pe cei ce merita sa imi vada chipul , cei ce merita sa ii mangai si sa ii sprijin si doar cei ce merita sa ferec in inima mea , desenul chipului lor. Restul ? Sa ii las sa isi urmeze drumul vietii lor.
Tocmai despre asta este vorba in viata....despre cine merita sa paseasca langa tine pe aleea gradinii inimii tale si sunt cei ce te iubesc.
Toata lumea sufera la un moment dat , toata lumea sangereaza , toata lumea zambeste si iubeste..... si asta inseamna viata.
Nu exista un motiv anume in viata si nimic care sa o defineasca. Depinde de tine cum scrii definitia propriei vieti.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu