marți, 27 mai 2014

Nu pot trai fara tine !!

Port in suflet o iubire trista care-mi face pasii grei sa ramana mult in urma ochilor visatori. Nimeni nu-mi mai asterne un zambet la picioare sa-mi fie drumul mai lin, nimeni nu-mi mai spune vorbe frumoase sa-mi fie visele mai luminoase, soarele se-ndeparteaza in apus si-mi ramane tovaras de drum doar frigul noptii.
Visele sunt date oricui vrea sa le ia, dar iubirile raman doar celor care ajung la ele, care au norocul sa le gaseasca.
Port in suflet o iubire trista, cioburile visului meu cel mai frumos, la care nu pot sa renunt, pare imposibil sa le mai pot aduna inapoi la loc dar sunt tot ce mi-au ramas, fara ele nu mai am nimic, fara ele pasii mei se vor opri...
Viata e o lupta si fiecare clipa de iubire e o victorie, viata e o lupta si eu sunt atat de infranta !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu