miercuri, 28 mai 2014

Câți dintre noi nu am ajuns.....

Câți dintre noi nu am ajuns cel puțin o dată în genunchi în fața vieții ...?
Câți nu am plâns în interiorul nostru fără ca nimeni altcineva să ne audă ...?
Câți nu am căutat brațe în care să ne cuibărim fără să le găsim vreodată ...?
Câți nu am simțit că trebuie să ne ridicăm de jos deși nimeni nu ne aștepta acolo sus ...? Și am strâns din dinți , am înghițit lacrimi , am ignorat dureri și ne-am ridicat știind că lovituri vor mai veni din partea vieții , că singurătate vom mai simți de-a lungul ei , că vor mai fi clipe în care toți și toate ne vor uita....
Cu viața însă trebuie să te bați mereu și uneori să o lași să te doboare tocmai pentru a te ridica de jos de 10 ori mai puternic decât erai înainte de a cădea ...
Lupta cu ea se va termina doar la ultima bătaie de inimă , până atunci trebuie să ne plătim înfrângerile cu lacrimi pentru a ne putea sărbători victoriile cu zâmbete ...
Fruntea sus ... chiar dacă azi plângi amarnic stând în genunchi , mâine cu siguranță vei zâmbi frumos în picioare !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu