miercuri, 14 mai 2014

Sufletu-mi rebel impanzeste inima secata.........

Sufletu-mi rebel impanzeste inima secata de vantul uscat al suferintei,cu o cascada de sentimente pure de iubire,iar ochii-mi albastri picura rauri de lacrimi de dor,de dragoste si durere.Lacrimile spala toate gandurile necurate,patate de sentimente fara valoare,care candva insemnau totul in viata mea.
Cascada de sentimente patrunde in fiecare coltisor al inimii mele si ma face sa vibrez la fiecare atingere a unui gand curat,sincer si adevarat.
Daca as putea sa ma prind de o farama de speranta si sa ma ridic mai increzatoare si mai plina de viata,as potoli vantul napraznic din inima mea,care usuca tot mai mult fiinta mea,o lasa parca fara viata,fara pofta nebuna de iubire si fericire.
Daca din ochii mei,as putea opri lacrimile sa cada si un zambet pe buze sa apara,atunci cu siguranta as intrezari o raza de speranta,o raza sclipitoare de soare,o unda de fericire si o scanteie de iubire.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu