duminică, 25 mai 2014

Azi spun....

Spun la revedere celor care nu au ştiut sau nu au vrut să mă cunoască cu adevărat , celor care au ascultat nişte simple vorbe şi m-au catalogat cum au vrut , celor care au sărit cu gura pe mine la prima greşeală făcută şi au uitat dintr-o dată omul cu care se înţelegeau.
De azi mă voi îndepărta de toţi cei care nu ştiu să fie oameni , de toţi cei care au intrat în viaţa mea cu un chip blând şi un suflet iubitor şi au dovedit că de fapt sunt nişte prefăcuţi.
Mă voi îndepărta de persoanele care în faţă mă linguşesc şi pe la spate mă arată cu degetul.
Îi voi lăsa pe toţi în urmă şi-mi voi vedea de drumul meu liniştită şi cu inima împăcată , pentru că nu regret că i-am cunoscut....datorită lor am învăţat să fiu mai atentă şi să nu mai ofer garanţii oamenilor aşa uşor.
De azi vor rămâne în spatele meu , ce vor mai face...e treaba lor , nu îmi va mai păsa.
Ce vor spune....este strict problema lor , eu îmi văd de viaţa mea şi mă dedic celor care ştiu să fie oameni şi prieteni , celor care nu judecă după nişte cuvinte aruncate în vânt , care mă înţeleg şi mă ajută atunci când greşesc şi nu sar ca nişte hiene pe mine.
Da , azi spun , cu toată inima la revedere oamenilor care mi-au înşelat aşteptările. Nu îi mai primesc în viaţa mea .....pentru că nu am loc pentru ei şi ....nici nu mai vreau. Îmi păstrez sufletul curat pentru cei care vor şti să-l preţuiască.
Le spun la revedere şi le doresc să li le înmoaie inimile şi să li se deschidă sufletele.
Eu… am plecat....si nu voi privi în urmă că nu am ce vedea.Vreau sa las in urma tot ceea ce mi-a creat durere si suferinta , masti , orgolii , tradari , falsitate..... si sa privesc înainte către tot frumosul care aşteaptă să intre în viaţa mea.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu