miercuri, 7 mai 2014

Oare sunt defecta?

Că nu urlu și vorbesc frumos? Că salut prima, că zâmbesc prima și mai mult și mai mereu ? Că sunt mereu optimista ,vesela și sănătoasa ?
Că nu scuip pe jos,că nu-mi suflu nasul pe trotuar,că nu arunc chiștoace sau doze de aluminiu pe geamul mașinii ?
Că nu scuip semințe pe jos rânjind sarcastic,numindu-mă cetățean european?
Că nu stau pe bancă să observ orice mișcare a vecinilor și apoi să trag o bârfă informativă cu cineva asemănător?
Că merg să dau zăpada din parcare, la lopată, apoi mă trezesc cu locul ocupat de cel de lângă mine, pentru că la el e zăpada morman?
 Că nu sunt aroganta ? Că respect orice ființă vie?
Că privesc cerul prea des? Că văd vrăbiile zgomotoase în fiecare dimineață în tufișuri?
 Că sunt politicoasa în general,inclusiv la volan? Că nu deranjez pe alții și respect regulile,inclusiv la volan?
Că separ corect gunoiul pe containere și nu-l arunc în bătaie de joc unde se nimerește la grămadă?
Că nu fac politică? Că simt când sunt iubita ...dar oare sunt ?
Că ofer prea mult respect? Că mă las păcălita, pentru a iubi necondiționat în continuare?
Că sunt blânda și calma dar și ferma și hotărâta ? Că nu tolerez lenea și nesimțirea și prostia? Că nu sunt lacoma și nu vreau palate ?
Că mă joc cu copiii invitaților la o onomastică, în loc să vorbesc despre politică și fotbal cu "adulții" și nu beau pahar după pahar cu ei?
Că nu urăsc? Că iert mereu? Că am curaj să spun ce simt?
Că am curajul să fiu eu însumi și să nu fac compromisuri ? Oare sunt defecta ???




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu