duminică, 18 mai 2014

SUFLET PERECHE

Dacă aș fi vântul , vara intreaga ți-aș asculta șoaptele de iubire gângurite printre crengile copacilor , te -aș acoperi zumzăiala pajiștilor , atunci când ma pierd zăpăcit prin câmpii înflorite.
Toamna , te-as lăsa să mă acoperi cu frunze vestejite și am alerga nebuni prin livezi , agitand copacii împovărați de rod.
Iarna , te-as privi cum răscolești jucăuș zăpada strălucitoare și aș simți cum îmi strecori fiori reci pe sub vesmântul gros.
Primăvara , mă voi îmbăta de placere , mulțumindu-mi pieptul agitat de mireasma prospețimii tale adunate de pe câmpiile înverzite și din floarea copacilor.
Dacă ai fi o stea pe cer , sigur te-ai numi Luna , iar lumina iubirii tale mi-ar face noaptea , zi torida , iar eu ți-aș păstra o parte din cer doar pentru tine .......ca să înțelegi cât de minunata ești.....SUFLET PERECHE.
 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu