miercuri, 2 iulie 2014

Dragă iubitule ....!!

Dragă iubitule, m-am decis să-ți scriu toate lucrurile pe care nu ți le pot spune. Urăsc când te superi din lucruri prostești, dar și mai tare urasc că nu-mi spui și preferi să mă pedepsești fiind rece cu mine. Așa sunt eu, fac gafe după gafe, ar trebui să înțelegi. Și te rog să înțelegi că am niște părinți complicați care nu mă lasă să mă văd cu tine pentru că vor să mă protejeze, nu vor să ajung rănită pentru că sunt prea mică ca să sufăr. Șă să știi că nu-mi place că le displaci pe cele mai bune prietene ale mele, nu știi proverbul: ”Cine se aseamănă se adună”? Dar cel mai tare urăsc când ești indiferent și când dai dovadă că nu-ți pasă, atunci când îmi răspunzi din an în paște la mesaje, când nu mă prea cauți, când deși ești online nu-mi scri, cand ești orgolios...asta mă omoară, când îți pui orgoliul pe primul loc. Și eu sunt orgolioasă, într-un fel înțeleg, dar eu renunț mereu la orgoliu când vine vorba de tine, de fapt, când vine vorba de tine orgoliul meu nu prea există. Zi-mi și mie, ce mi-ai făcut de m-ai adus în halul ăsta? Și ahh... mă doare ca naiba de tare că în momentul ăsta aștept ca proasta un semn de la tine și nu mi-l dai...ai zis că suni, ce se întâmplă, ai uitat?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu