miercuri, 2 iulie 2014

Gata!

Nu mai vreau sa aud de tine, de fiţele tale ,de ideile tale. Nu îmi mai pasă de părerea ta, de persoana ta,de ce esti tu supărat,nu îmi mai pasă de tine. Da,plâng. Dar fi liniştit dragul meu,dimineaţă voi fi mai zâmbitoare ca niciodată.Mă voi arunca in braţele celor dragi.Celor cărora le pasă cu adevărat de mine. Care mă acceptă aşa cum sunt eu. Fară comentarii,fara să fie nevoie să mă schimb..Mă arunc în braţele celora care nu renunţă. Celora care vin la mine cu ciocolăţi si mă roagă să le dau un zâmbet.Nu în a celora care mă roagă sa mă abţin pentru ca nu am un zâmbet perfect. Mă arunc în braţele persoanelor care nu sunt prea ocupate pentru a mă asculta.Care vorbesc cu mine toată noapte pentru că mie îmi e frică de la vreun film prostesc.Am nevoie de ele,pentru că în ultimul timp le-am indepărtat de mine,având impresia că am nevoie numai de tine. Şi totuşi mă sună în fiecare zi fără să le dau eu vreun semn de viaţă. De ei am eu nevoie dragul meu, nu de tine.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu