joi, 3 iulie 2014

'' Aș vrea ''.....!!

Aș vrea să fiu sincer/ă, dar trebuie să îmi cântăresc cuvintele, pentru că nu toți suportă adevărul.
Aș vrea să fiu eu, dar trebuie să fiu altul/alta, pentru că oricum aș fi tot va exista cineva care mă va vrea altfel.
Aș vrea să fiu copil, dar trebuie să fiu matur/ă, altfel oamenii nu mă tratează ca pe un om responsabil.
Aș vrea să visez, dar trebuie să fiu conștient/ă și realist/ă, pentru a nu mă trezi brusc într-o mare de deziluzii.
Aș vrea să fiu vesel/ă, dar trebuie să fiu serioas/ă, pentru că unii consideră veselia aroganță, atunci când ei au chef să fie triști.
Aș vrea să plâng, dar trebuie să zâmbesc, pentru că ceilalți nu au nicio vină pentru durerile mele.
Aş vrea să fiu fericit/ă şi să arăt asta, dar unii mă vor invidia şi îmi vor umbri bucuria.
Aș vrea să fiu deschis/ă, dar trebuie să fiu rezervat/ă, pentru că nu știi niciodată cine și cu ce intenții te ascultă.
Aș vrea să fiu sensibil/ă, dar trebuie să fiu puternic/ă, pentru că sensibilitatea pare a fi semn de slăbiciune și vulnerabilitate.
Aș vrea să fiu asertiv/ă, dar trebuie să mă fac plăcut/ă, altfel voi fi respins/ă.
Aș vrea să greșesc, dar trebuie fiu perfect/ă, altfel voi fi judecat/ă și condamnată de pseudoperfecţi.
Aș vrea să mă regăsesc, dar trebuie să mă îndepărtez de mine, pentru că alții vor să le acord mai multă important/ă lor, decât sinelui meu... 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu