joi, 3 iulie 2014

Câți ani am?

Nu știu și nu contează. Sunt și voi fi mereu suficient de tânăr/ă pentru a îndrăzni să o iau de la capăt, atunci când mă voi trezi pe un drum care nu duce nicăieri.
Voi avea mereu vârsta potrivită să mă îndrăgostesc, să mă despart și să o iau de la început. 
Voi avea mereu vârsta potrivită pentru a trăi copilărește, pentru a face greșeli, pentru a învăța ceva nou, pentru a visa, pentru a-mi dori, pentru a mă distra, pentru a-mi schimba direcția de mers, pentru a lua decizii și pentru a mă răzgândi.
Nu voi fi niciodată prea tânăr/ă pentru a avea prieteni bătrâni și niciodată prea batrân/ă, pentru a avea prieteni tineri.
Și voi trăi mereu clipa, ca și cum aș muri mâine. Nu voi amâna să fiu fericit/ă și nu voi amâna să iubesc.
Vârsta mea? Nu are și nu va avea nicio relevanță! ツ 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu