sâmbătă, 15 iunie 2013

Am avut clipe cand imi doream sa fii langa mine, sa-ti pot spune tot ce am in minte.




Sunt inca a ta. Am avut clipe cand imi doream sa fii langa mine, sa-ti pot spune tot ce am in minte. Dar nu erai, ma uitam in gol, la un tu cu un corp fantomatic ce s-a spulberat la prima adiere de vant. Nu stiu unde erai atunci. Acasa, dormeai. Afara, in parc. La ea. Nu stiu. Unde as fi vrut eu, in bratele mele, nu erai. Dar gandul meu era cu tine. Mereu e acolo. Desi nu as fi vrut sa stii, nu, nu. Eu ar fi trebuit sa te privesc din umbra, sa fiu mereu acolo desi tu nu ai fi stiut nimic de mine.
Si tu nu trebuia sa afli niciodata cat de mult vroiam sa te iau in brate. Doar asa, ca sa te stiu langa mine. Sa te strang tare de tot, in speranta ca poate - poate si tu ma vei strange la randul tau in brate. Mi-e dor de tine.


























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu