luni, 17 iunie 2013

Și-mi e teamă că atunci când eu m-am întors cu fața către tine, tu te-ai întors cu fața spre altcineva...!!

Îmi e teamă că atunci când eu deschideam o ușă, tu o inchideai. 
Și-mi e teamă că atunci când eu mergeam spre răsărit, tu mergeai spre apus. 
Îmi e teamă că atunci când eu am ales sudul, tu ai luat calea nordului. 
Și-mi e teamă că atunc
i când eu m-am întors cu fața către tine, tu te-ai întors cu fața spre altcineva.
Îmi e teamă că atunci când mie îmi bătea soarele în geam, în ochii tăi ploua.
Îmi e teamă că atunci când te-am căutat,nu te-am găsit pentru că mă căutai și tu, iar eu eram de negăsit.
Îmi e teamă că atunci când eu priveam marea, tu adorai muntele.
Îmi e teamă că atunci când eu priveam stelele, tu zăreai doar luna.
Și-mi e teamă că atunci când tu ai venit , eu am plecat.
Dar știi de ce nu-mi e teamă ?
Nu-mi e teamă că atunci când va veni momentul potrivit mă vei iubi la fel de mult cât te voi iubi și eu ! 



Buna dimineata tuturor !! Si un nou inceput de saptamana cat mai frumos si mai calduros !! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu