vineri, 21 iunie 2013

Nu stiu daca te-am pierdut......

Nu stiu daca te-am pierdut, cum dealtfel nu stiu nici macar daca te-am avut vreodata.... Am stat mai mult de-o noapte la pieptul tau, si-am ascultat de atâtea ori bataile inimii, dar nu stiu daca am reusit vreodata sa-ti ating inima... Te-am strâns de multe ori în brate, si tot de atâtea ori mi-as fi dorit ca timpul sa se opreasca în loc, dar nu stiu daca prin acele îmbratisari am reusit sa trec de trupul tau... Deseori îmi lasam buzele prada buzelor tale, te sarutam din inima si-mi doream sa fie ultimele buze ce le sarut, dar nu stiu daca prin acele sarutari am reusit sa-ti transmit cuvintele ce plecau din inima mea... Astazi mi-e dor de tine... si-ti spun doar atât: acum poti pleca, dar când va sosi momentul potrivit, sa nu uiti sa te întorci, sa nu uiti ca as vrea sa fim din nou noi....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu