miercuri, 19 iunie 2013

♥♥♥ Si sunt doar clipele pe care le impartasesc cu el, cand ma simt bine !!♥♥♥

♥♥♥ Si sunt doar clipele pe care le impartasesc cu el, cand ma simt bine. Si sunt doar clipele in care il iubesc pe eel si il fac sa se simta bine. Clipele in care astept un telefon, clipele in care imi inchid ochii si dorm cu gandul la buzele lui. Si sunt clipele in care il sarut pe obraz dimineata, si il privesc desfatandu-se in pat. Sunt clipele in care ma priveste in ochi si imi spune ca sunt nesuferita. Sunt clipele in care mergem impreuna la cumparaturi, clipe in care ne pierdem toate simturile rationale in favoarea unei calde imbratisari. Sunt clipele in care il fac sa rada, pentru ca nimic nu ma face mai fericita. Clipa in care ii zaresc chipul veselit ascuns in meandrele parului lui. Clipele in care ma surprinde si imi saruta obrazul rece Clipele in care ii astept lauda si iubirea, precum cel dintai sarut.Clipele in care ii mangai parul, calmat de bataile inimii sale. Si sunt clipe ce il privesc, si imi spune ca il intimidez. Si sunt doar clipe in care imi doresc sa imi invaluiasca inima, si doar clipe in care imi doresc sa adorm la pieptul lui. Si le astept, si cu ele ma hranesc. Si este fiecare clipa in care il doresc, si este fiecare clipa in care il iubesc ♥♥♥



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu