luni, 17 iunie 2013

Sunt frumoasă prin faptul că dăruiesc ce am mai frumos !!

Sunt frumoasă prin faptul că dăruiesc ce am mai frumos, sunt frumoasă prin faptul că ajut şi nu aştept răsplată, sunt frumoasă prin faptul că am învăţat că libertatea înseamnă iubire, sunt frumoasă prin faptul că ajut oamenii de lângă mine, sunt frumoasă prin faptul că ştiu să spun ce vreau şi pot să mă fac înţeleasă de toţi, sunt frumoasă pentru că sunt înconjurată de oameni care ţin la mine, sunt frumoasă pentru că sunt naturală, sunt frumoasă pentru că ştiu să râd când e cazul, sunt frumoasă pentru că ştiu să fiu serioasă şi să mă implic când se întâmplă ceva grav, sunt frumoasă pentru că niciodă nu zic NU frumuseţii ce mă înconjoară, sunt frumoasă pentru că îmi place să îmbrăţişez suflete, sunt frumoasă pentru că niciodată nu mă uit urât la nimeni, sunt frumoasă pentru că apreciez tot ce mă înconjoară, sunt frumoasă pentru că nu sunt o sceptică când vine vorba despre fericire.Şi...sunt frumoasă pentru că sunt diferită de toţi ceilalţi...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu