duminică, 16 iunie 2013

Ma iubesc pentru ca sunt femeie si simt mai mult ca un barbat.

Ma iubesc pentru ca sunt femeie si simt mai mult ca un barbat. Ma iubesc pentru ca stiu sa iubesc si sa sufar si pentru ca stiu sa depasesc orice moment greu din viata mea. Ma iubesc pentru ca stiu sa ma pun in evidenta, pentru ca am simtul umorului, pentru ca am prieteni care tin la mine, pentru ca am persoane care ma suna sa le dau un sfat si ma bucur pentru ca exist.Nu ca nu as avea prezenta in mine o mica doza de narcissism, dar azi o am ceva mai mult ca ieri. Ma bucur ca am devenit persoana care sunt de-a lungul anilor, ca m-am cizelat, ca din putinele relatii care le-am avut am invatat lucruri utile, ca uneori am facut compromisuri, ca am stiut sa ma las modelata atunci cand trebuia si ca am putut sa ma schimb in bine atunci cand nu eram tocmai cum trebuia sa fiu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu