joi, 13 iunie 2013

Mă întreb uneori de ce trebuie ca acel sentiment, numit "dor"!!

Mă întreb uneori de ce trebuie ca acel sentiment, numit "dor", să apară în cele mai nepotrivite momente.
Să vină absolut de nicăieri, fără să fie anuntat în prealabil, si să inunde sufletul cu nostalgie fără ca eu să pot face ceva pentru asta.
Si se întâmplă adesea ca exact atunci când sunt fericită si mi-e bine în prezent, dorul după timpuri vechi si oameni dragi să mă cuprindă pe neasteptate. Si atunci ce pot eu să fac? Nimic. Pentru că am învătat că a te lupta să închizi amintirile într-un sertar, pe care să scrii "Accesul interzis!" e ca si cum ai vrea să opresti singur o furtună pe mare, care izbucneste când vrea si durează cât trebuie.
Asa si cu sentimentul de dor. Te prinde pe neasteptate si nu i te poti împotrivi. El are propriile reguli !! O seara minunata va doresc ,chiar daca vremea nu tine cu noi ...ploua incontinuu ...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu