sâmbătă, 15 iunie 2013

Vreau sa ştii un lucru: nu am renunţat la tine !!

Vreau sa ştii un lucru: nu am renunţat la tine pentru ca nu te mai iubeam sau pentru ca nu te-as mai fi putut iubi vreodată după tot ce ai făcut si doar pentru ca te iubesc mai mult decît pe mine si vreau ca orice faci sa fie ceea ce decizi ca este bine pentru tine si viitorul tău. Chiar dacă m-ai minţit si mă doare, vei avea veşnic un loc în inima mea, vei sta în locul de unde a plecat bucata de suflet dăruită ţie. As fi putut lupta pentru tine, dar dacă as fi luptat contra ta si ai fi început sa mă dispreţuieşti? Vreau doar sa păstrezi vie imaginea si sentimentele pe care le-ai trăit, atît de vii încît fără cuvinte ochii tai spuneau, fără intimitaţi atingerile tale îşi aveau izvorul în nevoia ta de dragoste necondiţionată, doar tăcerea si braţele noastre îngemănate spuneau mai mult decît orice fraza nerostită....!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu