marți, 25 iunie 2013

”Maniaţi-vă şi nu păcătuiţi”. Să n-apună soarele peste mânia vostră, şi să nu daţi prilej diavolului”

Este uşor să spui " iartă-mă că aşa spune biblia" ...dar biblia mai spune şi să nu răneşti oamenii, să nu-i umileşti şi să nu le faci ceea ce nu ţi-ar plăcea nici ţie să ţi se facă. Faptul că Dumnezeu ne spune să fim buni nu înseamnă că ceilalţi au dreptul să ne joace în picioare de câte ori au chef doar pentru că noi suntem obligaţi prin biblie să-i iertăm. Ajungi la o limită a omului. Şi în acel moment când atingi limita suportabilului, nu mai poţi trece aşa de usor cu vederea nişte fapte care persoanele respective ştiu că te rănesc însă le săvârşesc una şi încă o dată fără milă. Am şi eu multe defecte....dar întotdeauna am încercat ca persoanele iubite să fie fericite alături de mine; am facut orice ca să le fie bine, să nu le supăr cu nimic şi să nu le ranesc. Nu pretind să-mi fie acceptate demonstraţiile de afecţiune şi iubirea, dar măcar să nu primesc rău pentru binele făcut. Pe cine se iubeşte nu se răneşte....Este foarte uşor să arunci cu piatra în om şi după aceea cu cel mai mare cinism din lume să pretinzi ca celălalt să te ierte uneori fără să-ţi ceri nici măcar scuze! Am realizat că doar Dumnezeu va aprecia fiecare gest de afecţiune şi îl va pune bine în sufletul Lui ...nu îl va călca în picioare şi nici nu-l va dispreţui !! Am zis mereu...că doar atunci când nu vom mai fi ..ei vor începe să-şi dea seama că au avut în viaţa lor o persoană care şi-ar fi dat şi viaţa pentru ei, dar atunci va fi mult prea tarziu...nu le vom mai auzi lacrimile....şi nici părerile de rău. E mai bine să evităm să rănim...decât să rănim constant şi să fim veşnici datori cu un " iartă-mă". Orice om, oricât de înger ar fi pe dinauntru are şi el nevoie de iubire, respect şi recunoştinţă.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu