joi, 13 iunie 2013

Am renuntat la mine pentru noi !!

Oare mai simti ce simt si eu? Ma tot intreb mereu..Ce simplu mi-ar mai fi daca eu nu te-as iubi...Am avut tot si am pierdut..Ai plecat intr-un minut..Tu ti-ai ales alt drum...Mi-ai spus numai "Ramas bun!"...Am renuntat la mine pentru noi,iar viata mea a fost pe locul doi..Speram sa fi cu mine acum si nu pe alt drum...Am renuntat la mine pentru noi,iar viata mea a fost pe locul doi..Ne-a fost scris sa fim mereu nefericiti si tu si eu..De dorul cui si de-al cui drag tu o sa mai sari din pat..Sa ma astepti in prag cand la usa ta eu bat??Parca se rupe ceva in mine..Cine sta azi langa tine?Sincer nu-ti pare rau?spune-mi "Te iubesc!" din nou...Doar o clipa sa-mi fi aproape,o secunda sau o noapte...Jur ca as mai trai o viata..Numai sa te mai vad in fata...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu