miercuri, 19 iunie 2013

Vrei să mă cunoști?

Vrei să mă cunoști? Nu îmi privi chipul și nu trage concluzii după câteva cuvinte pe care le rostesc. Nu îmi evalua inteligența și maturitatea după vârstă, nici după studii și nici după condiția mea socială. Nu mă privi prin prisma lucrurilor pe care le am, pentru că acestea nu arată că am tot ce îmi trebuie, dar nici că duc lipsuri. Nu asculta povești despre mine și nu mă privi prin ochii altora, pentru că fiecare mă vede diferit și prea puțini mă văd așa cum sunt cu adevărat. Nu îmi cataloga sensibilitatea, moralitatea și valorile în funcție de greșelile din trecut, pentru că nu cunoști conjuncturile care au dus la înfăptuirea acelor greșeli. Nu mă judeca după oamenii din anturajul meu pentru că există motive pentru care aceștia fac parte din viața mea, pe unii dintre ei neavând dreptul să-i aleg. Vino și trăiește alături de mine o perioadă de timp. Să vezi tot ce mi se întâmplă, tot ce fac și tot ce îndur. Vino să îmi vezi nemulțumirile și frământările interioare. Vino să vezi de câte ori sunt nedreptățită. Vino să îmi vezi toate stările, de la bucurie până la tristețe adâncă. Vino să vezi cum râd atunci când ar trebui să plâng și cum alin durerile altora, în timp ce durerile mele mă sufocă. Vino să vezi la câte trebuie să renunț și câte îmi refuz, de multe ori din dragoste pentru alții. Vino să vezi cum greșesc și câte regrete adun, dar și cât de mult iert. Vino să îmi cunoști temerile și să vezi cum sunt supusă eșecului, în ciuda tuturor eforturilor pe care le fac. Vino să îmi cunoști universul, trecutul și visele. Vino să vezi cât dăruiesc și cât primesc înapoi... Tu, care poate nu m-ai întâlnit, nu mă cunoști,...nu căuta zadarnic în profilul meu: nu sunt nici mai frumoasă, nici mai urâtă, nu-s nici mai bună și nici mai rea ca alții. Urmează-ți drumul tău, nestingherit, nu șovăi, nu te uita în urmă - iar dacă vrei să-mi spui ceva - vorbește-mi, oriunde-aș fi, te aud..!

"Dispariţia iubirii e ca o oglindă întoarsă, nu se mai vede nimic, te uiţi zadarnic în ea. Gestul tău nu se mai reflectă, nu-i mai răspunde nimeni. Eşti singur. "




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu