luni, 17 iunie 2013

Astăzi, după mult timp, în sufletul meu este vară.

Astăzi, după mult timp, în sufletul meu este vară. Vara inimii, împodobită cu speranța, încredere, optimism și multă dragoste.
Am aruncat tot ce era în plus, am renunțat la păreri de rău, la gânduri negative. 
Astăzi mă iubesc pentru că cum aș putea pretinde dragostea altora atâta timp cât nu mă accept așa cum sunt, atâta timp cât cred că nu merit mai mult? 

A sosit vara, vara mea. A sosit momentul iubirii, seri petrecute în doi, marea și soarele, plimbări mână de mână, emoții și așteptări.
Cred că vara este cel mai frumos anotimp; cred că vara sosește când ne așteptăm mai puțin. Sufletul trebuie să se simtă pregătit, să îmbrățișeze soarele iubirii, să renunțe la frigul dezamăgirilor, să renunțe la lacrimile trecutului care fac parte din trecut și să se bucure de prezent.


Este vara mea, o știu, o simt.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu