duminică, 16 iunie 2013

Cred in IUBIRE !! Chiar cred !!

Cred in IUBIRE, cred ca e combustibilul care pune in miscare intreaga noastra existenta. Stiu ca e inepuizabil si e gratuit, dar mai stiu ca intre dragoste si ura e doar un pas. Si pot sa folosesc acelasi combustibil, cu aceeasi intensitate si pentru a te inlatura din viata mea. Tu ai ales cum sa imi folosesc aceasta energie. Nu te plange de rezultat; nimic nu mai poate fi schimbat...
Nu ma consider vinovata ca nu te-am putut iubi in conditiile impuse de tine. Eu te-am iubit fara conditii, in felul meu...
Dar nu a fost suficient. Jocurile tale, masinatiunile de a trai existente multiple, m-au transformat. In rau. Si eu nu sunt un om rau. Am plecat, te-am lasat sa-ti traiesti alegerile, sa te arati altora ca un diamant...cu toate fetele tale stralucitoare. Sa te creada ele; eu stiu ca sti tot un amarat de carbon...Si tu stii asta. Straluceai de la lumina mea. In intuneric, dimantele nu stralucesc.

Cred in IUBIRE! Chiar cred! Cu tine am invatat ca nu toti oamenii sunt capabili de iubire. Tu nu te iubesti nici macar pe tine....!!  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu