duminică, 23 iunie 2013

Nu sunt suparata...nu sunt trista ,dar nici fericita

Nu sunt suparata...nu sunt trista ,dar nici fericita ...ceva in mine se rupe ...sunt dezamagita ,nu am lacrimi pe obraz ...dar nici nu pot sa zambesc ! Poate pentru ca am obosit sa trec mereu prin aceleasi situatii uneori penibile ,poate pentru ca mereu imi dau increderea si mereu realizez ca nimic nu se va schimba ! Oricum ar fi ,viata merge inainte ...dar nu asa cum mi-as dori eu ...m-am saturat sa sufar si sa imi dau sufletul !! 


Un comentariu:

  1. Daca astazi e o zi grea pentru tine, sau treci printr-o perioada grea, si speranta aproape ca te-a parasit, daca nimeni nu e langa tine si ti-e greu, te rog, drag prieten, sa alergi la Domnul Isus, Fiul lui Dumnezeu.
    La El gasesti iertare, speranta, bucuria de a trai si fericire adevarata...
    El e singurul care ramane cand toate celelalte se duc. Si El iti va fi un prieten adevarat, cum niciun om nu iti poate fi. http://www.caleamantuirii.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere