marți, 25 iunie 2013

Lumea din jurul unui simplu ,,Multumesc''..

Am privit atenta lumea si am descoperit o multitudine de lucruri ,sentimente si stari oricât de mărunte ar părea, merită să ma înclin în faţa lor şi să spun din suflet “mulţumesc”. Nimic din tot ceea ce primesc nu mi se cuvine pur şi simplu. Orice gură de aer pe care o respir este un privilegiu divin si o dovadă de dragoste ca Universul mi le oferă în dar. Azi e mohorat si ploua?Eu multumesc pentru lumina care freamătă sub nori, pentru toate delicii pe care mi le oferă vazul, mirosul, gustul, pipăitul, auzul. Pentru mâncarea de pe masă, pentru locuinţa care ma protejeaza de capriciile vremii, pentru oamenii care m-au primit în inima lor, pentru surâsul inocent al unui copil ,pentru fiecare clipa de frumuseţe la care viata ma face părtaşa. Multumesc pentru tot ce ma face să zambesc ,pentru ce ma impresionează, ma înduioşează si ma farmecă din cele petrecute mie sau altora, fie ei cunoscuti sau necunoscuţi.
Nu regret nimic din ceea ce încă imi lipseste. Nu ma mai rog să primesc lucrurile materiale pe care mi le doream candva ,ci doar mulţumesc pur si simplu pentru tot ceea ce viaţa îmi ofera acum.In clipa in care am indraznit sa spun ,,multumesc'' m-am convins ca exista si recunoştinta...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu