joi, 27 iunie 2013

Te rog sa fi foarte atenta la acest sms .as vrea ca acest sms sa ajunga la inima ta

Te rog sa fi foarte atenta la acest sms .as vrea ca acest sms sa ajunga la inima ta, nu ma pricep la declarati dar sper sa nu te indoiesti de sentimentele mele imi voi descarca sufletu prin acest sms . IN TRECUT... AM visat ,am cautat, am asteptat, poate.as avea noroc sa cunosc iubirea .Dar inexplicabil na fost sa fie. DE CE TE IUBESC??? ... pentru ca esti o persoana deosebita si dea dreptu minunata ... pentru ca mai ajutat sa descopar cel mai frumos si mai pur sentiment pe care il poate avea un om intr.o viata ... pentru ca mai ajutat sa ma deschid sa fiu eu insumi ....pentru ca ai aprins focu intr.o lume inghetata ... pentru ca pur si simplu MAI FERMECAT si pentru asta ITI MULTUMESC MULTUMESC pentru ca visu de neatins este astazi DORU de care ma bucur ``Pe cerul meu ai ramas singura STEA ,in fata mea esti singurul TRANDAFIR FRUMOS ,in somnul meu esti singurul vis FRUMOS ``MAM INDRAGOSTIT DE PRIVIREA TA MAI FERMECAT CU ZAMBETUL TAU Ce dulce.mi este somnu cand ma intalnesc cu tune in vis , as vrea sa dormi o viata si mas simnti ca in paradis .Dar ma trezesc in miez de noapte Ochii deschid ,inima imi bate Si ma gandesc ca pate poate visele.or deveni fapte TE IUBESC ... Atat de mult incat nu as avea suficiente cuvinte Nu mi.ar ajunge o viata sati demonstrez As trai toata viata cu teama de a nu.ti produce vreo suparare Indiferent de vitor ...tot ce.mi doresc este ca sa fi fericita indiferent de alegerile pe care le vei lua si sa nu ai niciodata vreun regret Sa.ti gasesti acea persoana care sa.ti faca INIMA sa ZAMBEASCA Sper sa ai : ... suficienta fericire pentru a te face dulce ...suficienta speranta pentru a fi FERICITA Aceste cuvinte spuse din toata inima mea TE IUBESC SI MIE DOR DE TINE CHIAR DACA ESTI DEPARTE
 ACEST MESAJ A FOST SCRIS DIN PARTEA UNUI BAIAT PENTRU IUBITA LUI
Ilie Costel Savas




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu