marți, 11 iunie 2013

Vantul imi fura o lacrima ...!!

Vantul imi fura o lacrima,... O clipa si apoi, nu mai conteaza. Stau intinsa pe malul marii si adierea vantului ma face sa simt vibratia dragostei ce ne lega. Strigatul inimii tale se aude-n departari, ma cheama la ea. Marea ingana cuvintele tale rostite odata, care acum s-au dispersat in negura uitarii. In ziua asta, te simt un pic mai aproape de mine... Soarele rotund sta de veghe, vegheaza la dragostea noastra. vantul bate usor, razele soarelui imi mangaie fata, ma simt tot mai slabita cand te stiu departe de mine... Marea ingana si ea cuvinte magice, parca rupte de realitate, cuvinte ce se regasesc parca in adancul sufletului meu. Fara tine ma simt pe un drum fara sfarsit,... Un drum care parca nu se mai termina niciodata. Incerc sa merg mai departe, dar totul mi se pare un abis in care ma tot afund si oricat as incerca sa ma inalt, simt ca nu mai am scapare…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu