miercuri, 19 iunie 2013

Clar, cei care nu mă cunosc, cei care nu mă respectă, cei care nu știu cine sunt ... n-au absolut dreptate când vine vorba de mine

M-am oprit în fața oglinzii, am respirat adânc și mi-am dat seama că absolut nimeni n-are dreptul să mă critice atâta timp cât nu mă cunoaște, absolut nimeni n-are dreptul să mă jignească, absolut nimeni n-are dreptul să mă tragă la socoteală atâta timp cât nu mi-a fost alături, absolut nimeni n-are dreptul să mă facă să mă simt mai prejos, absolut nimeni n-are dreptul să-mi interzică fericirea, absolut nimeni n-are dreptul să mă bârfească și să creadă că are dreptate pentru că nu m-a lăsat să-mi apăr sufletul de amărăciuni și critici fără sens.

Clar, cei care nu mă cunosc, cei care nu mă respectă, cei care nu știu cine sunt ... n-au absolut dreptate când vine vorba de mine....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu