duminică, 16 iunie 2013

Cu adevarat sunt tot eu?

Cu adevarat sunt tot eu? Ma simt copil.. acum putin timp ma simteam o persoana intrata in dramele varstei.. iar azi.. ma simt copil din nou.. Azi vorbesc din nou cu prietenii razand doar. Azi nu le mai povestesc despre tristetea mea, pentru ca nu o mai simt. Azi sunt eu cea de acum multi ani.. Azi intreb ce e iubirea, de parca n-as fi simtit-o.. Azi trec pe langa tine, iti zambesc dar nu simt nimic special fata de restul persoanelor pe care tocmai le-am salutat.. Azi nu te iubesc..Azi nu te urasc.. Azi imi esti prieten.. Azi te-am iertat.. Azi am realizat ca nu mi-ai facut rau, sau cel putin nu asta ti-a fost intentia...Azi mi-ai ramas simpatic.. Azi mi se pare ca nu te cunosc decat ca in prima zi cand te-am vazut.. Azi ma simt de parca te-am cunoscut din nou.. Azi sunt sigura ca nu vreau sa o iau de la capat.. Azi nu te iubesc..Azi nu te urasc.. Azi.....!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu