vineri, 21 iunie 2013

Azi sunt recunoscătoare pentru tot ceea ce am şi pentru tot ceea ce am avut în viaţa mea

Azi sunt recunoscătoare pentru tot ceea ce am şi pentru tot ceea ce am avut în viaţa mea. Sunt recunoscătoare pentru mama pe care o am şi pentru tatăl pe care l-am avut, dar care va rămâne mereu al meu. 
Sunt recunoscătoare pentru toţi oamenii buni, de la care învăţ, care mă fac să simt siguranţa prieteniei şi care mă copleşesc cu iubire. 
Sunt recunoscătoare pentru toate amintirile frumoase şi pentru toate visurile în care cred. 
Sunt recunoscătoare pentru toate emoţiile care mi-au bucurat inima. 
Sunt recunoscătoare pentru tot ce există frumos, pentru multitudinea de posibilităţi, pentru viaţă! 
Să aveţi o zi frumoasă şi nu uitaţi că înainte să cerem trebuie să fim recunoscători şi să mulţumim pentru tot ceea ce avem!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu