sâmbătă, 15 iunie 2013

Imi doresc langa mine un om...un om care sa nu imi fie nici tata,nici frate nici prieten !!

Imi doresc langa mine un om...un om care sa nu imi fie nici tata,nici frate nici prieten
Imi doresc sa simt ca este cineva cu mine permanent, chiar daca nu fizic, vreau sa simt ca undeva in lumea asta mizerabila este un loc unde ma pot adaposti, doua brate care sa ma stranga si sa imi ofere caldura si protectie, doua brate in care sa pot plange in voie, in care sa rad in hohote..nu am nevoie de cadouri, bani, flori, bijuterii…etc, vreau sa simt acea apropiere imensa, vreau sa pot tacea si in acelasi timp sa spun atat de multe... vreau sa ii fie dor de mine cand sunt langa el....vreau sa imi fie dor de el cand este langa mine....vreau sa ma faca sa “cresc”, sa ma dezvolt, sa imi doresc mult mai mult, sa pot mai mult, sa fie mandru de mine...vreau sa ii dau incredere in sine, sa reuseasca alaturi de mine tot ce doreste, sa reusim impreuna tot ce NE dorim...vreau sa avem vise impreuna, chiar copilaresti... sunt vise si atat.
Stiu...vreau prea multe....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu