marți, 11 iunie 2013

Am fost altfel decât s-a vazut...!!

Am fost altfel decât s-a vazut... Nu oricine-a vrut sa ma cunoasca . Iar de unii, care, sa ma stie-au vrut  !!  Eu m-am protejat purtând o masca. Am iubit pe cine nu m-a vrut .....si am parasit pe cine m-a iubit  !!  Am gresit cui nu m-ar fi ranit , si-am iertat pe cine n-a gresit  . Am gasit ce nu am cautat .......Si am cautat ce e de negasit  !!  Am crezut în ce n-a existat si de adevar prea des m-am îndoit . 
Mi-au fost refuzate multe vise ,dar cosmarurile s-au adeverit ......Mi-a fost dat sa bat la usi închise  !!  Însa-n viata mea pe-oricine am primit . Am plâns în momente fericite si am râs când sufletu-mi plângea  . Am soptit când îmi venea sa urlu  ! Si-am urlat când vocea mea soptea ....Am pierdut ce-a fost mai de valoare si am câstigat ce nu mi-a trebuit  !!  Am pastrat comori imaginare iar ce-a fost de pret am risipit......N-am cerut si totusi am primit  !!  Bune, rele, toate le-am carat . Ce-a fost gratis prea scump am platit , ce-a fost scump mi-a fost usor iertat . Am mers drept pe cai întortocheate  !!  Si m-am ratacit adesea pe drumuri line ,m-am pierdut de multe ori, departe  . Dar mereu am gasit drumul catre mine  !! Aveam totul când n-aveam nimic si-am dus lipsuri când aveam de toate  . Am fost moarta, chiar de am trait , si-am fost vie când eram pe moarte.....Am ales ce-a fost mai rau din bune . Mi s-a dat ce-a fost mai bun din rau  .....M-am pierdut , m-am regasit în mine  . Dar am îndraznit ca sa fiu EU... mereu  !! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu