marți, 11 iunie 2013

'' Cu câta usurinta sustin unii ca ma cunosc '' !

Cu câta usurinta sustin unii ca ma cunosc ! Dar nu stiu aproape nimic despre mine. Îmi cunosc numele, stiu câteva detalii despre viata mea, îmi observa faptele, dar nu îmi cunosc povestea si nu îmi cunosc sufletul. Vad ce fac, dar nu cunosc rationamentele actiunilor mele. Aud ce spun, dar nu stiu ce gândesc. Vad ceea ce le arat din mine, dar nu stiu ce simt în interiorul meu. Si totusi, ei cred ca ma cunosc. Ei cred ca stiu când sunt cu adevarat fericita si când sufar. Ei cred ca stiu cum arat fara masca, pe care o port uneori pentru a  ma proteja. Ei cred ca au dreptul sa îsi dea cu parerea si sa ma judece pentru ceea ce sunt. Îmi catalogheaza alegerile ca fiind greseli si nu îmi înteleg motivatiile. Ma eticheteaza judecând dupa prejudecati proprii. Ajung sa ma iubeasca, sau sa ma urasca, pentru ceea ce nu sunt. Si totusi, ei nu ma cunosc. Deloc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu