marți, 11 iunie 2013

'' Sunt aici ......te astept ,dar .....'' !!

Astazi am trimis din nou un ingeras sa iti bata in fereastra sa iti spuna ca cineva iti simte lipsa enorm de mult ! Dar nu i-ai  deschis ...astazi ar fi fost soare daca mi-ai fi zambit  !! Astazi as vrea sa iti spun ca mi-e dor de tine mai mult ca niciodata !  Astazi ...am realizat ca daca inchid ochii te simt aproape chiar daca esti departe ! Astazi as vrea sa pot crede ca ce-a fost nu sa terminat atat de repede ...mi-am dat seama ca atunci cand ti-am spus ca te iubesc nu a fost o gluma ,o joaca de cuvinte ....desi viata merge mai departe nu pot sa nu ma gandesc la trecut . Astazi ...daca as putea sa-mi pun o dorinta ar fii sa nu mai plec niciodata de langa tine ,lumea mea ar prinde culoare daca pentru o clipa as putea da timpul inapoi ...te-as strange in brate asa cum n-am facut-o niciodata ,daca m-ai lasa ...astazi sper sa vars ultima lacrima de dorul tau !! Fiecare ora care sa scurs a trecut mai greu pentru ca nu esti aici ...astazi ,a plouat in sufletul meu ...timpul imi este cel mai mare dusman . Astazi ...am comis o crima ,am ucis inca un gand legat de tine ...oricum era zadarnic ...as vrea sa iti pictez un tablou cu fiecare vis pe care il am legat de noi ...sper sa te gandesti ca cineva inca adoarme in fiecare seara cu tine in gand !  Nu mai pot spune nimic ...tot ce simt ma depaseste ,depaseste universul cuvintelor omenesti ! E doar o alta zi in care m-am gandit la tine . Dar am o singura intrebare si poate un raspuns ....O simpla melodie ...un sentiment placut !  Uita-te in ochii mei si spune-mi ...esti fericit acum  ???  Sunt chiar aici si tu nu ma vezi fiindca tu nu poti sa vezi ceva in care nu crezi ...stiu si vad tot ce se petrece cu tine ...si doare ,ochii mei sau saturat de lacrimi .....si nu mai pot ierta ,nu mai pot trece cu vederea ,mi-a ajuns atata suferinta ....sunt om si eu !!  Zambesc mereu ...glumesc mereu ,dar ce este in sufletul meu ...doar eu stiu ....nimic nu doare mai tare decat lucrul pe care l-ai inteles prea tarziu ....tot ceea ce-am iubit ...M-a dezamagit !!  Si iti spun un proverb '' Esentele tari ...se ti-n in sticlute mici ''. Nu voi fi o fata obisnuita ,pentru ca am dreptul sa fiu extraordinara ...am trecut prin viata ,prin greutati ....am cazut de atatea ori  si m-am ridicat tot de atatea ori ...nimic nu ma putut tine la pamant ...in spatele oricarui invingator ...sta cineva care spune , ''Am incredere in tine '' ! Traim sub acelasi cer ,dar nici unul nu avem acelasi orizont ....nu te mai gandi ...''cine si cum a gresit '' ,nu te mai gandi '' cine a plans cand celalalt a zambit ''....in viata este ca la bal mascat .....cand toata lumea isi scoate masca ,se duce veselia !  Am intotdeauna un raspuns ...caci in viata trebuie sa ti-n oriunde capul sus ...'' invidia dezleaga limbi ,dupa cum admiratia le amuteste '' , sa zambesc sau sa plang nu stiu nici eu dar te l-as sa zbori !  '' Marea arta a vietii ,nu consta in a nu cadea niciodata ...ci in a te ridica de fiecare data cand cazi '' !!  Sa ai curajul sa risti ,pentru adevarul din inima ta ...dar sa nu te minti cand il asculti .Nu te lasa invins de rau ....dar nici cuprins de bine ,nici tu nu te cunosti ....candva vei fi surprins de tine ... '' Zambeste orice ar fi ...mergi mai departe oricat de greu ti-ar parea ca e .'' !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu