marți, 11 iunie 2013

Cand privesc in jurul meu !!

Cand privesc in jurul meu si vad cupluri si cupluri, tot ce as vrea este sa am si eu pe cine sa tin de mana. Sa am pe cine sa iubesc si cui sa-i spun ca imi e cel mai drag. In acele momente, un sentiment puternic precum melancolia imi inunda trupul si întreaga fiinta si tanjesc dupa acea iubire. Fiecare fibra striga dupa acel ceva. Imaginatia incepe sa zboare si inima sa ceara. Vreau sa iubesc! De multe ori mi-am pus intrebarea: "De ce sa astept?" De ce sa astept atat si poate nici macar nu se merita asteptarea?In primul rand pentru ca niciodata nu vei fi cu adevarat fericit decat cand vei avea langa tine dragostea adevarata. In al doilea rand pentru ca si tu ti-ai dori ca sa fii asteptat. Iti doresti ca undeva, cineva, sa se gandeasca la tine si sa nu-si risipeasca sentimentele si dorintele in alta parte. Ai vrea sa ai totul nu? Ai vrea sa ai intreaga inima a persoanei iubite, ai vrea sa o ai doar tu si numai tu. Daca iti doresti sa fii asteptat, de ce sa nu astepti?In al treilea rand, asteptarea pana la urma urmei, uneori este benefica. Poti sa te axezi mai mult pe tine, pe caracterul tau, pe viitorul tau si pe ceea ce vrei sa devi.In al patrulea rand, pentru ca sentimentele nu sunt corzi pe care le intinzi cum vrei tu. Nu poti ca intr-o zi sa iubesti cu ardoare, ca în urmatoarea zi sa iubesti pe altcineva cu aceeasi ardoare. In concluzie, de ce sa astept? Pentru ca, daca astept stiu ca astept dupa acele sentimente reale si nu dupa amagiri ieftine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu