marți, 11 iunie 2013

'' Cred in iubire ,durere,tradare ,minciuna ,bunatate ,daruire !''

Cred in iubire ,pentru ca am trait sentimente pe care nu le pot explica in cuvinte .Emotii unice ,un tremur fara sa-mi fie frig si cred ca e iubire ....Cred in durere ,pentru ca m-a durut inima ,m-a durut sufletul ,m-a durut tot corpul si am crezut ca innebunesc ...si cred ca asta e durere....Cred in tradare ,pentru ca am fost vanduta de cei mai buni prieteni ,de cei in care mi-am pus toate sperantele si m-au dezamagit ....si cred ca e tradare ....Cred in minciuna ,pentru ca mi s-au taiat toate sperantele ,mi s-au distrus toate visele si am ramas a nimanui ....si cred ca am fost mintita ....Cred in bunatate ,pentru ca am cunoscut si ingeri care m-au facut sa ma inalt pe aripile lor ....si ce priveliste ....si cred ca exista bunatate...Cred in daruire , caci m-am daruit si mi-sa daruit .....aceasta este daruire ....Cred in Dumnezeu ,caci EL imi  lumineaza noptile si clipele intunecate....deci exista Dumnezeu ....Dar...Cred si in ura ,rautate ,disperare si moarte.....Uneori as vrea doar sa zbor ....sa zbor cat mai sus ....Nu stiu de ce , dar mergand pas cu pas am impresia ca nu fac alceva decat sa ma aproprii  incet , incet de cumplita moarte .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu