marți, 11 iunie 2013

''Good friends are hard to find ...harder to leave and impossible to forget '' !!

Azi mi s-a dovedit din nou ce bariera fragila exista între prietenie si dusmanie... De fapt, mi s-a dovedit ca ar trebui sa nu ma mai grabesc sa acord calitatea de prieten oricui si imediat. Mi s-a dovedit ca este de ajuns sa deranjezi un om cu o parere pe care nu si-o împartaseste, ca acesta sa uite de îndata tot ce ai bun...Mi s-a dovedit ca unii nu suporta adevarul si ca pun orgoliul mai presus de oameni si de sentimentele lor. Mi s-a dovedit ca unora trebuie sa le spui doar ceea ce le place sa auda... si ca, de îndata ce spui ceva ce nu aproba, vor lupta ca sa îsi impuna punctul de vedere.Mi s-a dovedit ca atunci când vrei sa aduci o schimbare în bine si când îndraznesti sa pui lumii oglinda în fata, unii vor încerca sa te minimalizeze si sa te descurajeze.Mi s-a dovedit ca uneori, intentia de a face un bine este pedepsita cu o palma peste obrazul pe care alta data erai pupat.Mi s-a dovedit ca oamenii nu se schimba... ci doar îsi arata la un moment dat adevarata fata !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu