marți, 11 iunie 2013

'' Pentru ca mereu m-am inselat '' !!

Stiu ca m-am indragostit . Am cazut pierduta fara sa cunosc....ca atunci cand va rasari soarele ,iti dispare iubirea. Doare sa recunosti ,doare sa te inseli si doare sa stii  ...Ca fara tine e mai bine ,chiar daca la inceput nu. M-am pierdut.....! Abia te-am vazut ,mereu m-ai facut cum ai vrut .  Pentru ca mereu m-am inselat  ,si nu am vrut sa vad......Pentru ca pentru tine viata mi-o dadeam.  Pentru ca tot ce incepe se termina......pentru ca niciodata nu am mai avut motive sa stau fara el  .....Pentru ca te costa sa iei decizii  ,pentru ca mereu va durea  .Si azi am putut sa inteleg ca pe femeia asta  ,mereu ai facut-o imens de trista  !!  Azi cand nu mai pot  ,doar resemnata sa te las in urma  ...pentru ca nu m-ai iubit , ranita sunt  !! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu