marți, 11 iunie 2013

''Soarele cu vremuri bune '' !!

Soarele cu vremuri bune nu-si arata zambetu ,parca s-a saturat si el sa ne incalzeasca sufletu !! Am tot sperat ca raul asta va trece...dar afara e tot frig iar eu pe interior sunt tot mai rece,am intins o mana celor care mai demult....ar fii vrut sa o prinda si sa dea cu mine de pamant !! E greu sa mai deosebesc raul de bine, cand vad ca prietenii ascund adevarul de mine,e o lume falsa , parca alerg printre minciuni.....ca un terorist care o arde trist printre mortaciuni  ! N-astept minuni, nu mai cred de mult in ele, ca un copil fara parinti ce nu mai crede in stele ! Poate cineva acolo sus , m-aude intr-o zii,si poate lumea asta o mai poate incalzii ....e o lume rece inchisa intre suflete pustii ,ca o leoaica ce priveste trista printre gratii . Numar cuvintele in urechile ce nu vor sa auda,ca nu putem pune la cuptor o lume cruda....relele sunt  atat de multe numai pasii nu sunt destui ,nemurirea s-o masoare pe taramul visului,sufletele noastre sunt ca sii cum n-ar fii  !! De parca scriu povesti de adormit adulti ,e o lume rece si uneori atat de falsa ,multi tin ascuns adevaru intr-un cub de gheata,de-aia imi e dor de vara, de soare si de lumina . Satula de intunericul asta cu miros de clima ,e un zid al minciunii ce ne inconjoara in zare, ca un pictor nebun desenez pe el o evadare .Dar nu toti isi doresc asta, si atunci o sa ramana niste orbi fara baston...pe drumul numit minciuna . Am doar o viata si o platesc cu ce scriu , o parte din mine o inchid in versuri ca intr-un sicriu ,pana noaptea tarziu, bucati din mine pun pe foi ....si de pe foi ajung pana in suflet la voi ,vreau ca multi sa auda ce am vazut si am trait,ca de simtit nu au cum sa simta tot ce am simtit . De ar fii o ploaie sa rupa norii tot nu ar spala,atatea suflete murdare ce tot trec pe strada mea !! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu