marți, 11 iunie 2013

''* Te-am vazut ieri in albastru *'' !!

*   Te-am vazut ieri in albastru *

         Si-ti statea atat de bine
        Caci albastru e culoarea
         Unui ingeras ca tine
        De ploaie te poti ascunde  
        Dar de dragoste n-ai unde  
        Caci oriunde te-ai baga  
         Ea la inima va sta...
       Vei plange prea tarziu  
      Sau poate niciodata  
      Vei regreta asta o stiu  
      Dar nu acum,ci mai tarziu  
      Iar raul nu se iarta.....
      Vei plange cum am plans si eu  
      Vei plange,dar,nu pentru mine  
       Vei plange ca a suferit    
       Un suflet terminat de tine
      Cand moartea imi va spune  
      Sa parasesc pamantul  
     Cand oameni fara mila  
     Imi vor sapa mormantul  
     Cand zilele pentru mine nu vor mai fi    
     Atunci si nici atunci  
     EU nu te voi putea uita....!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu