marți, 11 iunie 2013

'' Cu timpul am învatat sa ma protejez de rautatile lumii '' !!

Cu timpul am învatat sa ma protejez de rautatile lumii. Acestea trec pe lânga mine, pentru ca sunt protejata de un glob de sticla imaginar, prin care nu poate patrunde nimic rau. Mi-am luat aceasta masura de protectie, nu din teama, ci din respect fata de persoana mea. Si din iubire fata de persoana mea. Pentru ca un om care se respecta, nu lasa pe nimeni sa îl raneasca sau sa îl atinga cu lucruri urâte si nu permite nimanui sa-i spuna sau sa decida cine e, cum e, ce poate si ce merita. Pentru ca un om care se iubeste se protejeaza de noroiul cu care unii vor încerca sa îl murdareasca si nu-i va lasa pe al?ii sa-i decida starea sufleteasca. Un om care se respecta si un om care se iubeste îsi pretuieste sufletul si nu lasa nimic urât si rau sa îl invadeze si sa îl degradeze. Da, vor exista si oameni incapabili sa ma cunoasca, oameni grabiti si superficiali, oameni care ma vor urî degeaba. Nici macar nu voi spune despre acesti oameni ca sunt rai... poate ca nu sunt rai, poate ca doar au uitat sa fie buni. Poate ca au fost raniti de alte persoane care i-au facut sa îsi piarda încrederea în toti oamenii... sau poate ca duc lupte interioare grele, care le strica bucuria vietii... Poate ca sufletele lor au fost atât de încarcate de noroi, încât acestia nu mai pot vedea limpede... Poate ca au nevoie de timp, de rabdare si de iubire... cine stie? Eu ma voi proteja de tot ceea ce ar putea sa-i faca rau sufletului meu. Iar din globul meu de sticla, voi vedea doar lumea frumoasa, soarele si iubirea... Doar acestea ma pot atinge.Învata sa te protejezi de orice ar putea sa îti strice bucuria de a trai si de orice ar putea sa te abata de la calea ta corecta si de la calitatea de om  !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu